sobota, 28 marca 2015

Poznajcie mojego brata :)

Stilo - takie imię nosi mój młodszy brat - trafił do nas ze schroniska pod Warszawą. Nie planowaliśmy powiększać rodziny o psa. Nie zamierzaliśmy nawet adopcji pluszaka. Moja opiekunka spotkała go w internecie przez zupełny przypadek. Chyba tą sytuacją sterował ktoś z góry, w wyniku czego przypadek przerodził się w przeznaczenie ;)

Z początku podchodziłem z rezerwą do planu adopcji. Cały czas noszę w serduchu pamięć o moim pierwszym piesku. Jestem bardzo zaborczym misiaczkiem, nie będę ukrywał, że obawiałem się w żywym zwierzaku mocnej konkurencji do człowieczej miłości. Jednak szybko przekonałem się do adopcji i nie żałuję decyzji. 

Nasz Stilo

Fotogeniczny wygląd Stilek odziedziczył po mnie ;) 

Uszatuś i Stiluś



Stilo otrzymał imię na cześć jendnej z latarni morskich. Pomysłów na imię było wiele. Opanowany, zrównoważony charakter pieska zaważył na wyborze imienia.
Stilek jest mądrym i wesołym psiakiem. Lekko nieśmiały i zdystansowany do nieoswojonych ludzi. Nie lubi hałasu i dużej gęstości zaludnienia. Za to kocha spacery i suszone mięso z jelenia. Bardzo dzielnie podróżuje komunikacją miejską. Zbiera masę komplementów. Niestety zdarzyły się też epizody z uszczypnięciem ludzkiej łydki przez zęby Stilka, ale nie przejawia on żadnych agresywnych zachowań. Bardzo go kochamy :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz