sobota, 25 sierpnia 2012

Post zapoznawczy

Trzy tygodnie temu do Pluszowych Mieszkańców Koralusia dołączył Miś Wujka Cichego. Miś prawdopodobnie ma 27, a może nawet 30 lat, w każdym bądź razie jest typowym pluszakiem okresu PRLu. Wujek nie ma pewności jakie nadał misiowi imię w dzieciństwie. Pamięta, że był nazywany Plackiem, Miodkiem, albo po prostu Misiem. Ogłosiłem mały konkurs na to, gdzie mój nowy Przyjaciel powinien się usadowić i jakie powinien dostać imię. W ostatnich dniach najczęściej spędza czas na łóżku w sypialni, oparty o poduszkę od Wujka Michała i jest nazywany Cichym Misiem. Nie mniej jednak padło kilka propozycji imion. Wujek Michał zaproponował imię Styropek (miś jest wypchany styropianem). Wujek Cichy - Tulek oraz Miodzio, opiekunka - Tomi, Cichy, a ja - Peerelek. Zdania, co do miejsca, są podzielone na zwolenników i przeciwników łóżka. A może Wy macie jakieś pomysły?

Kochani! Poznajcie mojego Przyjaciela. Oto Miś Wujka Cichego. Zdjęcie anfas i profilowe.



Misiu jest jedną z dosłownie kilku zabawek, które przetrwały lata dorastania swojego opiekuna, gdzieś w kąciku rodzinnego domu. Czemu Wujek Cichy go oddał - trudno mi zrozumieć, ale czemu właśnie nam go przekazał - trochę się domyślam ;-)


3 komentarze:

  1. Chyba nie podałeś wszystkich propozycji. Lubię jak Miraś mówi na misia Cichutek i tak powinien mieć na imię, po ojcu ;) Cichutek wara od mojej poduszki, nie dla psa kiełbasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widzę żeby misio miał buziaka, zatem pewnie nie mówi, chyba że brzuchomówca, zatem jakaś odmiana pseudo Cichy jak najbardziej adekwatna :). A z mordki jakiś podobny do mojego kotka, chyba są spokrewnieni, z tej samej rodziny produkcyjnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cichy Obserwator26 sierpnia 2012 20:45

    moj misio. jestem dobrym panem i zapewniłem misiowi godziwą starość. michu kra a ty co mu żałujesz poduszki nie twoja skoro dałeś w prezencie

    OdpowiedzUsuń