czwartek, 6 września 2012

Ludzie o zabawkach piszą :-)

Kochani :-)

Dostałem dziś maila od Opiekunów Paddiego z załączonym linkiem do artykułu, w którym opowiedzieli o Paddingtonie :-) Jest to dla mnie miłe zaskoczenie, którym postanowiłem się z Wami podzielić.


Nie sądziłem, że nasza historia była aż tak wzruszająca, choć faktycznie w domu były ckliwe pożegnania, to w Galerii Mirka obiecała być twardą ;-)
Myślami często jestem przy Paddim, wstyd przyznać - jeszcze nie odwiedziłem mojego Przyjaciela w Jego nowym Domu. W wakacje była u Niego tylko moja opiekunka. Obmyślam teraz w co się ubrać i lada dzień pójdę z wizytą do Galerii Starych Zabawek :-) A może też tam zostanę...

8 komentarzy:

  1. A Ty co, w trocinkach się poprzewracało?, gdzie Ty chcesz zostać? ... Chyba by serce niejednemu pękło ... przybędę za niedługo na Koralstreet i pogadamy, przyjdę z kumplem ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Cichy Obserwator7 września 2012 23:10

    Ta zdecydowanie mu odbiło to chyba od tych obcisłych spodenek które mu Pulpetta w promocji zakupiła. He uszaty bedzie pichcił w kuchni dla spodziewanych, spodziewanie niespodziewanych i co smutne tez dla tych co nie przyjda. mnie się dziś niespodziewano i wciągnąłem cholernie smaczną kolację, michu najadł się nagadał i przysypia w rogu kanapy, Pulpecia zmywa a meczu nikt nie ogląda bo misie chyba śpią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cichy Obserwator7 września 2012 23:13

    a bym zapomniał. wyjeżdżam niebawem na dłużej i nie bede komentował. takie info coby nie było że bloga porzuciłem. a Uszak ma polecenie pisania postów! kurde od Pulpeci się tęsknić nauczyłem i już tęsknię

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiu Uszatku, chyba nie wyjechałeś do winnic? Gdzie się schowałeś? Czekamy. Pozdrawiam. Ciocia Klocia

    OdpowiedzUsuń
  5. Cicho sza ... nie wiem kto porzucił bloga chyba Miś ;)
    Coś mi się wydaje, że Ucholek pisze rączkami Cichego Obserwatora, a może to Cichy Pisarz ;) ... oj trzeba przeprowadzić śledztwo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miśku, wracaj już z tej podróży dookoła świata, bo zimno się robi i niedługo zaśniesz w sen zimowy, tęskno mi ... ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. O żesz i tak patrzę, że miesiąc już minął, a Ty milczysz ... Z Uszatkiem trzeba do lekarza, chyba wpadł w depresję :(

    OdpowiedzUsuń
  8. A fe Misiek! aż capi lenistwem przez światłowody!

    OdpowiedzUsuń