sobota, 13 października 2012

Rocznica i autoPR

Mój Wujek Ł. K. często używa zwrotu „dacie wiarę?!”. Dziś pozwolę sobie zacytować Wujka. No to dacie wiarę, że mój blog dziś kończy roczek?! Nie sądziłem, że się tak wciągnę. Pewnie, dlatego tak chętnie się tu zadomowiłem, bo odnalazłem miejsce gdzie mogę prezentować swoje zdjęcia, tzn. przede wszystkim lansować siebie na zdjęciach ;-)
W moich trocinach buzuje wola życia. Oto ja – jestem pluszowy, niebrzydki i mam tylko jeden cel –  transferować miłość, przyjaźń oraz usuwać smutki i powagę z ludzkich serc ;-) 

Przystojniaczek ;-)

Tym, którzy znoszą dzielnie mój narcyzm afiszowany w postach, dziękuję za wierne odwiedzanie bloga, komentowanie i przesyłane maile. Jesteście kochani! Tym, którzy byli i się zmyli, dziękuję, że byli. A Tym, którzy tu jeszcze nie byli... yyy... mówię - witajcie ;-)

3 komentarze:

  1. Rok!!! Zleciało! No misior czasem się leni ale genralnie blog zywy. dementuje plotki udziału mych boskich dłoni w pisaniu postów ale nie wykluczone ze jestem Uszatka muzą i pisze pod nadchnieniem mojej boskiej osoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie taki znowu narcyz. Nie wszystkimi osiągnięciami się chwalisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach no taka rocznica, a mnie nie było, jakiś bankiet z tej okazji był? ;) Jak coś to ja na poprawiny się piszę :D

    OdpowiedzUsuń