środa, 15 lutego 2012

Leniuchowanie bez Leniuszka

Kochani,
Z całym szacunkiem i sympatią do Zimy chciałbym, by już przyszła Wiosna. W ostatnich dniach dużo wypoczywam w Koralusiu. Pogoda nie zachęca do zorganizowania Dnia Nadzwyczajnego i planowanych sesji zdjęciowych.
Przeniosłem się do większego pokoju. Opatulony w kocyk słuchałem płyty z moją ulubioną wokalistką, przeglądałem prace komiksowe mojego wujka G.C., buszowałem w necie i przeglądałem różne interesujące mnie strony. Zajrzałem, co się dzieje na ulicy Sezamkowej. Moim idolem jest Elmo, podsyłam Wam dwa z wielu moich ulubionych fragmentów, może też się Wam spodobają.
Czy ktoś wie, jak ma na imię ten duży piesio?
Przy okazji pochwalę się, że też jeżdżę na rowerze.


11 komentarzy:

  1. Cichy Obserwator16 lutego 2012 18:53

    Misiek, nóżki do pedałów nie dosięgają, stopka opuszczona i ja mam uwierzyć, że sam jechałeś? Żarty jakieś się Ciebie trzymają :-]
    fajne linki,pomyślałem, że powinna powstać ulica koralowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pies to chyba statysta

    OdpowiedzUsuń
  3. Elmo ma kask a Uszatek nie. Elmo wiezie maskotkę a Uszatek nie. Wielki Ptak ma misia a Uszatek niejednego pluszaka. Czy ktoś coś jeszcze przyuważył?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cichy Obserwator17 lutego 2012 20:57

      Do czego zmierzasz kobieto? znajdź podobieństwa i różnice czy znajdź cokolwiek? Elmo jest czerwony, ptak żółty, Uszatek brązowy. Widzę ciemnowłosą na schodach, a Miraśna jest średniowłosa. Czegoś jeszcze pomóc szukać?

      Usuń
    2. Pies jest radosny, Kajka byla radosna

      Usuń
  4. Towarzysz G.C.19 lutego 2012 12:25

    Dzięki Człisiek za opiekę nad moimi rysunkami. Jeśli umiliły ci samotne chwile, to tym bardziej jestem dumny.
    Nie przejmuj się docinkami Cichego, to jest zdjęcie postojowe, nóżki mogą być nawet na kierownicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Jestem pluszowym pieskiem, mam 2 miesiące. Mój chłopiec ma dopiero 8 miesięcy, nie mówi, więc nie nadał mi imienia, jego rodzice nazywają mnie Smiki. Nie mam też bloga. Po cichu marzę, by mój chłopiec mnie pokochał równie mocno, jak Ciebie Twoja dziewczynka. Teraz jestem najczęściej targaną zabawką, często moje uszy lądują w buzi mojego chłopca, brzmi to mokro, ale nie dzieje się krzywda. Chciałbym za 20 lat mieć takie honorowe miejsce w jego pokoju, jak Ty w waszym ciepłym i pełnym miłości domku. Pozdrawiam. Pluszowy Piesek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cichy Obserwator28 lutego 2012 20:10

    no widziałem Uszatka statystyki, ciekawe wyniki :-) Uszatek przedstaw się nam na mapie świata ;-)i może jakiś przepis kulinarny zapodaj? słuchajcie, on się kreuje na antytalencie kulinarne by się wywinąć od gotowania. zaobserwowałem że całkiem smacznie karmi, przygotowuje to z zaangażowaniem, pachnie nawet pasja i taką kobiecą łapką serwuje jedzonka, aż wiosną pachnie ;-) Uszasty, dawaj więcej postów

    OdpowiedzUsuń
  7. Towarzysz G.C.29 lutego 2012 22:31

    Popieram mapę świata bloga! Masz w domu geografa, pomoże ci. Uszatek powiedz czy mój brat kity wciska czy faktycznie cieszysz się bardzo dużą popularnością u zachodnich i wschodnich sąsiadów? Hehehehe, uważaj, bo za tych zachodnich Mircia gotowa zamknąć Twojego bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj oj oj chyba namieszałam ;], wchodziłam czasami na Twojego bloga na kompie, gdzie jest zmienne IP. I w ogóle nie widziałam, że raz Ciebie oglądam z USA, raz z Wawy i innych miejsc. Ostatnio mnie oświecono i przypomniała mi się rozmowa z Twoją opiekunką. Statystyki zostały zaburzone :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Cichy Obserwator3 marca 2012 21:56

    MK, cholera, myślałem, że to blog Uszatka chronił Polskę przed zakręceniem kurków z gazem przez Rosjan. Stopniowanie kłamstw: małe kłamstwo, duże kłamstwo, statystka. Uszatek ma fana w Kandzie a w statystykach tego nie widać. Nie ma fanów na wschodzie a to widać. Do d...

    OdpowiedzUsuń