niedziela, 25 listopada 2012

Dzień Pluszowego Misia


Dziś Dzień Pluszowego Misia. W tym roku przypada 10 rocznica powołania tego święta w kalendarzu oraz 110 rocznica „narodzin” Pluszowego Misia. Trudno mi uwierzyć, że Pluszowe Misie powstały zaledwie 110 lat temu. Przez zbyt wiele stuleci dzieci (i nie tylko) musiały radzić sobie bez nas. Nie chciałbym wywyższać Pluszowych Misiów i umniejszać radosnej roli w rozwoju dziecka innych zabawek, ale dorastać tak bez misia... w sercu pojąć tego nie umiem. To oznacza, że m.in. Fryderyk Chopin nie miał misiaczka. Intryguje mnie, z jakimi pluszowymi misiami dorastali niektórzy znani ludzie. Jak wyglądał miso Maćka Sthura, misie chłopaków z Reprezentacji Polski w Siatkówce i Piłce Nożnej. Czy Krzysztof Hołowczyc bawił się tylko samochodzikami, czy tulił przed snem misia? Ciekawią mnie historie misiów i ich właścicieli. Gdzie są dzieci z lat osiemdziesiątych, które bawiły się misiami z mojej "serii"?

Wszystkim Pluszowym Misiom i innym Pluszaczkom życzę odwzajemnionej miłości, ciepłej i troskliwej człowieczej dłoni trzymającej nas za łapki, niezliczonych pokładów pozytywnej energii, mocy przytulasków i buziaków w czubek noska.
 

 


Wesołego Święta Misiaczki! Oby ten dzień był dla Pluszaków i ich opiekunów naprawdę  wyjątkowy :-)

4 komentarze:

  1. Cichy Obserwator2 grudnia 2012 00:20

    posta dopiero miałem okazje przeczytać ale pamietalem tego dnia o misiach z koralowej i zyczenia innym kanałem posłałem

    OdpowiedzUsuń
  2. Cichy Obserwator7 grudnia 2012 23:08

    Marysia! Twój Misiek Mikołajek już siedzi w Koralowej a Foch Misia osobiście powiesiłem na drzwiach wejściowych =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Cichy Obserwator i Michu Kra13 grudnia 2012 23:48

    Wierni fani czekają na posty. Wierny Tomasz i Wierny Michał nie mają czego komentować bo Miś w sen zimowy zapadł

    OdpowiedzUsuń
  4. Cichy Obserwator20 stycznia 2013 14:13

    Przeginasz miś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ogarnij sie wreszcie !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń