niedziela, 24 czerwca 2012

Dzień Przytulasków

W Kalendarzu Świąt Nietypowych dziś przypada Dzień Przytulania :-) Moje ulubione święto :-) Szukałem wczoraj w swoich albumach odpowiedniego zdjęcia na tą okazję, które planowałem umieścić w dzisiejszym poście. Okazało się, że większość adekwatnych do sytuacji zdjęć już opublikowałem. Po niedzielnym obiadku przypomniał mi się filmik, który kiedyś dostałem od Cioci Szu. 
Wujek Łukasz przetłumaczył mi napis: "Musimy się ukryć, by móc się przytulić? Podchodzą wtedy blisko".
Czasem tak jest w życiu, że z jakiegoś powodu ciężko jest wprost okazać uczucia i trzeba te ciepłe uczucia zakamuflować pod postacią np. pluszowego misia.

Przytulasków ślę moc wszystkim Obecnym i Nieobecnym :-)

I krótko dodam jeszcze coś specjalnego dla moich kochanych Sąsiadek http://www.cda.pl/video/90300b/Najslodszy-filmik-na-swiecie

6 komentarzy:

  1. O jaja ech łezka mi się woku zakręciła :), ale to prawda, ślę uściski !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to prawda łezka w oczku się zakręciła :) ale Kochany Uszatku, wierzę, że pewnego dnia Asturia i Mikuś przełamią barierę nieśmiałości i wreszcie razem traficie na sesję zdjęciową ;) I ślicznie dziękujemy za najsłodszy filmik na świecie :D Oj chyba jeszcze raz obejrzę :) Również śliemy przytylaski i buziaczki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cichy Obserwator24 czerwca 2012 16:51

    o właśnie tak lgną do mnie dziewczyny z tą różniacą że ja się nie musze przebierać ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. skromność bije po oczach ... :)) może masz swojego bloga, co by można było Gwiazdę obejrzeć heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Mirciu. Przez przypadek dowiedzieliśmy się o Twoim blogu od Agi. Jest rewelacyjny! Gratulujemy pomysłu! Kojarzymy Uszatka z Twojego pokoju,wiedzieliśmy,że darzysz go sympatią,ale nie byliśmy wtajemniczeni w jego magię. Posty czyta się wspaniale,co nas nie dziwi,zawsze pisałaś piękne wypracowania i często miałaś ciekawe spojrzenie na świat. Zdjęcia są rewelacyjne,bardzo pomysłowe.Pięknie opisał misiu swoją życiową misję w poście o koncercie w Uchu i faktycznie taki jest ten miś i jego blog. Przeczytaliśmy cały blog za jednym zamachem,bo nie mogliśmy odejść od komputera. Rozmawialiśmy,że powinnaś nawiązać współpracę z jakimś czasopismem dla dzieci. Mircia,Ty się marnujesz w biurze. Dziewczyno,daj więcej czadu,bo naprawdę go masz wiele. Paulina i Piotrek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cichy Obserwator1 lipca 2012 20:17

    MK nie mam bloga nie jestem bloggerem. lepiej dlA Ciebie MK mnie nie ogladac blask mojej gwiazdy moze cie oslepić i juz tylko o mnie bedziesz snic a ja nie bede mógł stać sie dla Ciebie jawą a chodzą po świcie takie co uznały mnie za urojenie ;] ale żarty na bok dojrzewam do zredukowania swojej osoby z boskiego na uroczego jednak wciąż nieosiągalnego ;] i znów żarty na bok bo burza chyba nadciąga i mnie piorun trafi ;] zastanawiam się czy bliskość geografki ma właściwości meteorologopiorunochronne

    OdpowiedzUsuń