poniedziałek, 25 czerwca 2012

Fragment z życia Człisia - Dzień Nadzwyczajny - Piłkosesja

Gdańsk powoli cichnie po piłkoszałowej ekspresji kibiców, zwłaszcza Hiszpańskich i Irlandzkich. Szkoda, że tak szybko przeminęły dni z Mistrzostwami. Skoro zbliżają się wakacje, na pewno jeszcze będzie można spodziewać się jakiś orzeźwiających atrakcji w mieście. Oby.
Tymczasem, jeszcze w klimacie Euro 2012,  ruszyłem w miasto strzelić sobie kilka pamiątkowych fotek. Moimi fotoreporterami były Ciocia Marta i moja opiekunka.

Na przystanku przed blokiem wpadłem w oko małemu kibicowi - Dominikowi. 
Mama chłopca wyraziła zgodę na wspólną fotkę.
Dominik nie chciał mnie z rączek wypuścić i bardzo się rozpłakał, 
kiedy musieliśmy się rozstać wsiadając do różnych autobusów.



 Sesja na tle atrybutów Euro 2012 i spacer po Starym Mieście













Niestety nastąpiło pogorszenie pogody, miałem pelerynkę,  
ale poszliśmy skryć się przed deszczem do kawiarni.
Dłuuugo wybierałem deser z menu. Ze smakiem wpałaszowałem 
szarlotkę z lodem  i rozsiadłem się w fotelu typu "fotel uszak"









Dziękuję Dziewczynom za wspaniały Dzień Nadzwyczajny :-)

7 komentarzy:

  1. Poznaje zgrabną rączkę na zdjęciu 9:) Dużo uzbieraleś?Bita śmietana prawie jak twoja mordka;)zgadzam się z komentarzem Pauliny i Piotrka z poprzedniego posta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uszatku masz takie szkliste oczka. Może to gorączka? Przemokły nóżki? Czas bym przyszła do ciebie z moim synkiem. Dziś jest późno i śpi. Jutro po śniadaniu pokaże mu twoje zdjęcia i będziesz miał diagnozę dr Tomka. Koniecznie napraw zamek od piżamki. Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, tak, mają rację, wszyscy mamy rację. Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Cichy Obserwator26 czerwca 2012 20:34

    tez rozpoznaje i zazdroszcze uszatkowi ze te raczki tak go przytulaja

    OdpowiedzUsuń
  5. Cichy Obserwator26 czerwca 2012 20:37

    misiek a moze by cie wystawic na jakie zbieranko. zrobimy ci etykietke lub

    OdpowiedzUsuń
  6. Cichy Obserwator26 czerwca 2012 20:40

    zrobimy ci etykiete < zbieram na nowy materiał i zacerowanie lewego ucha > lub < zbieram na miodówke >

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma mowy, Ucholek nie będzie zbieraczem pieniędzy. Może zbierać szkło, które zostawiam na Koralowej :D, makulaturę hmmm no też mogę zacząć przynosić, jakieś ulotki po drodze czy metro. Nie tylko zarobi, a jeszcze zrobi wiele dobrego dla środowiska :)))

    OdpowiedzUsuń