poniedziałek, 4 czerwca 2012

Fragment z życia CZŁISIA - Dzień Nadzwyczajny - Zlot Pluszaków


Taaa, III Zlot Pluszaków przeszedł do historii. Tym razem odbył się w domu Muminów.
Z pluszowej rodziny spod sufitu (od dachu dzielą nas jeszcze cztery kondygnacje) Koralusia oddelegowani zostali: Poli, Lunka, Odnajdek i oczywiście ja – duma i chluba naszego pluszowego rodu, lekko zarozumiały, przekonany o swojej wyjątkowości i lansujący się na fotografiach Miś Uszatek ;-) Strasznie panikowałem, że nie mam w co się ubrać.

Cichy Obserwator prosił, bym zdradził, co się dzieje na takim zlocie. No cóż. Wszystkiego opowiedzieć nie mogę. Zdradzę tylko tyle, że na początku nasi opiekunowie sadzają nas razem, zazwyczaj na kanapie, przez około pięć minut przyglądają się nam z uśmiechem na twarzach, wymieniają nasze imiona, czasem wspomną skąd się wzięliśmy. Następnie odchodzą, najczęściej do stołu, zajadają się i o czymś rzewnie rozmawiają (niestety my już nie jesteśmy tematem ich rozmów). W tym czasie my Pluszaki świetnie się razem bawimy. Obowiązuje mnie trocinkowa poufność i wybaczcie, nie mogę ujawnić szczegółów naszych spotkań. Aby pojąć magię tych zlotów trzeba być Pluszakiem. Nie jest jednak tajemnicą, że bawiliśmy się przy wspaniałym koncercie Adele. Po jakimś czasie przypominają sobie o nas nasi opiekunowie, robią nam fotki i znów wracają do stołu. Na koniec imprezy trwa króciutkie pożegnanie i pakują nas do... yyy... tzn, rozchodzimy się po prostu do swoich domów.


Tył: Poducha; Środek od lewej: Leniuszek, Kaziu, Misiek, Miś, Uszatek, Misia, Poli; Przód od lewej: Hrum, Edmund, Przpitek, Pawulon, Odnajdek, Lunka, Astruś







łepki od lewej: Poli, Misia, Przepitek, Miś, Leniuszek, Uszatek, Misiek, Kaziu


2 komentarze:

  1. Chwilę mnie nie było w kraju hmmm i co ja widzę ;)a raczej co ja paczę ;), na pierwszej fotce część gromadki leży hmmm czyżby % ??? ;) no tak to by tlumaczyło Ucholku dlaczego nie chcesz zdradzić wszystkiego, a może nie pamiętasz ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cichy Obserwator11 czerwca 2012 23:03

    Dziwna Uszatka mina na 1 focie jakbyś miał przyłączyć do grupy pawia =] Dziurawe ucho. Poducha kojarzy mi się z występem dwóch sławnych kuzynów na ognichu całkiem sporo lat temu. Pamiętacie?

    OdpowiedzUsuń